Tankar från BoRun
lördag 12 juni 2010
Var finns värmen och solen?
Idag blåser det och är mulet då får man ägna sig åt innesysslor som fotboll på TV. Kul att det nu har börjat det som överskuggar allt annat eller är det bröllop på gång?
Trevlig helg
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar